Ettevõtte nime valik Prosumer OÜ sünnilugu

Ettevõtte loomine Eestis on küll muretuks tehtud, Prosumer “nime valik on selle juures kõige raskem” Aivar  Sul oli õigus!

Kaks valikut jäi lauda: kas tulemuslikkusele suunatud “CarrotStick” (kuidas mugavustsoonist välja tulla) või äriarendusele Prosumer (Kliendi nõustamine energeetika valdkonnas, kus turg on muutumas).

Ilmselt 20 aastat kogemust energeetika valdkonnas sai 10 a. juhtimiskogemusest võitu!

Kliendi rolli tänases turumudelis on muutumas, Eestis kahjuks ei räägita või ei tahate sellest väga rääkida.

Olukorra võtab kokku üks hea visualiseering Saksamaalt ja kui kedagi huvitab CarrotStick meetod, siis see viimane visualiseering kirjeldab hästi täna toimivat turumudelit ja ärimudeleid, kus Klient on täna üks lihtne tarbija: https://lnkd.in/gYgEycF

CarrotStick or Prosumer

Võta julgelt ühendust, kui ei taha, et Sinu Klient või Sa ise Eesel olla ei taha!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga